Nieruchomości

Platforma deweloperska voxCRM – jakie funkcje oferuje?

• Bookmarks: 26

Współczesny CRM dla deweloperów to nieodłączny element sprawnego zarządzania inwestycjami mieszkaniowymi – od działań marketingowych, przez sprzedaż, aż po obsługę posprzedażową i rozliczenia. System voxCRM został zaprojektowany specjalnie z myślą o specyfice branży nieruchomości, oferując szereg modułów i narzędzi, które przyspieszają procesy biznesowe i minimalizują ryzyko błędów.

Moduły marketingowe i automatyzacja promocji w CRM-ie dla deweloperów

Integracje z narzędziami marketing automation, automatyczny eksport ofert, raporty leadów i analiza źródeł zapytań to najważniejsze funkcjonalności CRM-u dla deweloperów, wykorzystywane w codziennej pracy marketingowca. Wielokanałowy marketing wymaga automatyzacji, która pozwala na sprawne zarządzanie działaniami marketingowymi w poszczególnych kanałach i czuwanie nad aktualnością reklam i ich spójnością. Dzięki temu leady są bardziej wartościowe i przyczyniają się do wyższej sprzedaży nieruchomości.

Zarządzanie procesem sprzedaży w CRM-ie dla deweloperów

CRM dla deweloperów jest nieocenionym wsparciem każdego handlowca. Dzięki niemu możliwa jest profesjonalna obsługa sprzedażowa i wyprzedzenie konkurencji w przedstawieniu klientowi dopasowanej do jego potrzeb oferty. Jest to możliwe dzięki takim funkcjonalnościom jak:

  • rejestracja i priorytetyzacja leadów, dostęp do wszystkich informacji o kliencie, statusie rozmów oraz historii kontaktów – wszystko w jednym miejscu, co usprawnia pracę handlowców
  • generowanie ofert i dokumentów z gotowych szablonów (umowy przedwstępne, oświadczenia dla banków), a także obsługa szablonów e-maili, co znacznie skraca czas przygotowania materiałów sprzedażowych
  • integracja z narzędziami sprzedażowymi

Obsługa posprzedażowa i HelpDesk w voxCRM

Obsługa posprzedażowa w branży deweloperskiej ma ogromne znaczenie dla budowania pozycji lidera. Szybki czas reakcji, rzetelna informacja i efektywne podejmowanie działań umożliwiają m.in.:

  • dedykowany moduł HelpDesk do rejestrowania zgłoszeń serwisowych, zmian lokatorskich czy usterek – powiązany bezpośrednio z profilem klienta i numerem lokalu, co ułatwia szybkie delegowanie zadań
  • moduł odbioru technicznego z checklistami, kartami odbiorów i możliwością nanoszenia uwag na planie mieszkania
  • kalendarz wizyt i aplikacja mobilna dla serwisantów i doradców terenowych – dzięki temu wszystkie notatki, zdjęcia i statusy zadań są dostępne online, bez konieczności powrotu do biura

Rozbudowany moduł księgowy w CRM-ie dla branży deweloperskiej

System voxCRM oferuje również rozbudowany moduł księgowy, z licznymi funkcjami, umożliwiającymi automatyzację obsługi procesów księgowych. Automatyczne generowanie harmonogramów płatności, faktur i naliczanie odsetek w przypadku opóźnień, integracja z Deweloperskim Funduszem Gwarancyjnym i programami księgowymi oraz automatyczne powiadomienia dla klientów pozwalają sprawnie zarządzać płatnościami w firmie deweloperskiej.

Raportowanie i analiza dla zarządu

W systemie CRM dla deweloperów znajdują się również funkcjonalności dla managerów i zarządu. Zaawansowane raporty pozwalają analizować koszty marketingu, efektywność sprzedaży, średni czas zamknięcia umowy czy obciążenia zespołu posprzedażowego. Dzięki temu możliwa jest optymalizacja działań całych działów oraz pracy poszczególnych pracowników.

Dzięki szerokiej gamie modułów voxCRM to kompleksowe narzędzie, które wspiera efektywność operacyjną, zwiększa satysfakcję klientów oraz minimalizuje koszty i błędy w procesach biznesowych.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 comments
0 notes
4 views
bookmark icon

Write a comment...

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *