Deweloperzy, prowadząc sprzedaż nieruchomości i zarządzając relacjami z klientami, potrzebują zaawansowanego systemu CRM, który sprosta ich unikalnym wymaganiom i pomoże efektywnie zarządzać procesem sprzedaży. Przyjrzyjmy się, jakie funkcje i możliwości powinien oferować dobry system CRM dla deweloperów, by wpisać się w wymagania branży.
CRM dla deweloperów – nie tylko zarządzanie relacjami z klientem
Standardowy CRM to oprogramowanie, które pomaga zarządzać relacjami z klientem. Jednak dla branży nieruchomości to zdecydowanie za mało, dlatego dedykowany deweloperom i biurom nieruchomości CRM powinien posiadać zaawansowane funkcje, skorelowane ze specyfiką branży.
System CRM dla deweloperów VoxDeveloper to oprogramowanie, które wspiera wszystkie procesy biznesowe. Największy nacisk położony jest tutaj na wsparcie marketingu, sprzedaży oraz posprzedażowej obsługi klienta. Program zintegrowany może być z zewnętrznymi portalami nieruchomości, z Live Chatami, ze skrzynkami e-mail, z kalendarzami czy aplikacjami do marketing automation oraz programami księgowymi. Wszystko to sprawia, że pracownicy firmy deweloperskiej mają dostęp do informacji i dokumentów w jednym miejscu. Mogą także nadzorować działania z poziomu CRM-u – uaktualnianie danych na portalach nieruchomości czy prowadzenie kampanii marketingowych odbywa się z poziomu CRM-u.
System CRM dla deweloperów VoxDeveloper jest także narzędziem wygodnym w codziennym użytkowaniu – przyjazny interfejs, korzystanie z systemu poprzez przeglądarkę (bez konieczności instalacji programu na komputerze) oraz mobilna aplikacja czynią z niego funkcjonalne i zaawansowane oprogramowanie dla dewelopera.
Fot. Shutterstock.